Direktlänk till inlägg 11 september 2013

En helg med lek och läsning

Av Johanna Carlson - 11 september 2013 12:02

 

Har varit en ganska händelserik helg med mycket lek och framförallt har det varit mycket pluggandes till utbildningen som börjar i veckan. Eva var hemma hos oss och hälsade på, det var länge sen och vi han och rå om varandra och prata lite skvaller! :) mycket uppskattat. Jag har kommit in på en behandlingsassistentutbildning som jag ser mycket fram emot. Den går på distans så jag kan fortsätta att arbeta, ibland undrar man va man ger sig in på för det kommer att bli fullt upp ett tag fram över. Men det ska jag nog reda ut om jag bara anstränger mig lite! :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Carlson - 21 maj 2015 22:01


  Nu har jag äntligen kommit igång och träna! :) Och jag har börjat att träna kampsport och det är jättekul! Thai boxning och boxning är sporterna jag har pysslat med den senaste månaden och det är riktigt krävande för konditionen. Förhoppningsv...

Av Johanna Carlson - 11 januari 2015 10:29


  Äntligen är vårat badrum färdigt. Jag kan inte ens beskriva hur det varit att fira jul och nyår i denna röra. Det var väl kanske inte den bästa planering att starta detta projekt just innan jul! Under tiden har det varit hårda fighter om tiderna p...

Av Johanna Carlson - 4 november 2014 11:30

Craig Nakken: Familjer och missbruk

Av Johanna Carlson - 5 september 2014 08:55

Nu kan man säga att sommaren verkligen är över och hösten drar igång på allvar. Jag har flera roliga projekt framöver som jag kommer att dela med mig av här så fort jag vet att de har gått i lås. Men det jag verkligen ser fram emot att att delta på f...

Av Johanna Carlson - 7 maj 2014 21:21

Du har rätt att bedöma vad som är rätt och riktigt för dig  Du har rätt att inte ständigt be om ursäkt för ditt beteende  Du har rätt att inte alltid hitta lösningar på andra människors problem  Du har rätt att ändra dina åsikter Du har rätt at...

Skapa flashcards